Океанаріум у складі ТРЦ

Проекти, концепції, переваги і комерційні можливості океанаріумів в Торгівельно-Розважальних Центрах.
океанариум, океанаріум, дельфинарий, дельфінарій, строительство, будівництво, обслуживание, обслуговування

Мега-акваріум, ТРЦ Стрімке збільшення кількості торгівельно-розважальних центрів (ТРЦ) змушує покупців замислитись: як вибрати найбільш підходяще місце для покупок, в якому можна почувати себе комфортно, відволіктися від буденності, цікаво провести час, переваги якого в транспортній доступності і зручному розташуванні. На сьогоднішній день визначальним фактором успіху ТРЦ на ринку торгової нерухомості є не тільки професійно розроблена концепція і підбір орендаторів, але і затишна атмосфера торгівельно-розважального центру, яка створюється за допомогою інтер’єра , звукового оформлення, освітлення, температурного режиму.

Боротьба за покупця тепер визначається факторами, про які не замислювалися раніше, вони роблять відвідування ТРЦ комфортним і можуть вплинути на завоювання Видове, вікно, океанаріум, ТРЦ лояльності покупця, а також бажання провести як можна більше часу в комплексі, тому в останній час активно і нестримно розвивається так звана "індустрія дозвілля". Розваги, безсумнівно, притягують відвідувачів – саме через це на площах торгівельно-розважальних центрів (ТРЦ) почали розміщати кінотеатри, боулінги, океанаріуми, розважальні Акваріум, ліфт комплекси для дітей, більярди та атракціони. В більшості європейських країн помітна тенденція к своєрідному укрупненню ТРЦ, будівництву не тільки торгівельно-розважальних центрів, але і торгівельно-виставочних і торгівельно-ділових. Наприклад, в Європі площа, виділена під культурно-розважальну частину ТРЦ, складає 30-40 %, а в країнах СНГ – всього 8-10%, хоча на сьогоднішній день ці показники ростуть, так як прийшло розуміння, що шопінг дуже зручно поєднувати з розвагами. Гарно продумані і організовані розваги формують значні і постійні потоки покупців, які дуже вигідні для кожного ТРЦ. Саме тому компанія "Планета Нептуна" готова запропонувати Вам оригінальні рішення розвитку індустрії дозвілля в ТРЦ, а саме проекти будівництва різноманітних видів океанаріумів.

MAL_Aquarium_4-01

В наш час розвитку технологій і неповторних дизайнерських рішень компанія "Планета Нептуна" пропонує Вам цікаві проекти Океанаріумів, Міні-океанаріумів, Акваріумів (акваріумних груп), Мега-акваріумів, які в подальшому можуть стати "фішкою" Вашого ТРЦ, можуть принести додатковий прибуток и, безсумнівно, привернуть увагу Ваших відвідувачів. Компанія "Планета Нептуна"є співавтором і розробником багатьох проектів і концепцій на території Росії, України, Казахстану, тому готова втілити в реальність самі витончені проекти.

Ви вирішили побудувати торгівельно-розважальний центр (ТРЦ) за європейськими стандартами, візитною карткою якого стане Океанаріум або Мега-акваріум? Тоді представляємо вашій увазі будівельний проект океанаріума в ТРЦ. Ідея полягає в тому, що океанаріум стане «якорем» - об’єктом , що привертає основну масу відвідувачів, рекламна компанія ТРЦ  може базуватися на іміджі океанаріума і буде найбільш пізнаваною на рівні країни. Розміщати такий океанаріум краще всього на першому поверсі або в підвалі. Вхід в океанаріум планується за квитками.  До даного комплексу можна додати додаткові сервіси: сувенірний магазин, фото послуги, приватні занурення з аквалангом, зону з атракціонами,екскурсійні програми, які в свою чергу будуть приносити значний дохід. Привабливим фактором виступає те, що всі торгові площі на шляху в океанаріум коштують 3 рази дорожче і попит на них в 5 разів більше. Також, навколо океанаріума з’явиться безліч соціальної  («сарафанної») реклами: посилання з приватних сторінок людей в соцмережах (однокласники, в контакті) і фотографії ТРЦ з океанаріумом, що в пошукових системах виведе його на перші позиції. Чималим  аргументом виступає і той факт, що океанаріум, будучи центром дозвілля, в меншій мірі схильний впливу економічної кризи. Відвідування океанаріума благотворно впливає на внутрішній світ людини, дарує позитивні враження, експозиція і шоу підтримують  інтерес глядачів на протязі довгих років, що робить створення подібних об’єктів успішним с комерційної точки зору. Океанаріум привертає людей, перетворюючи їх в покупців.

А покупці стають відвідувачами  океанаріума, тобто взаємна підтримка. Яскравими прикладами таких океанаріумів є: Океанаріум в торгівельно-розважальному центрі «Ріо» м. Москва, «Планета Нептун»,  м.Санкт-Петербург, «Аква-Галерея» м. Єкатеринбург, океанаріум в ТЦ «Сіті Град» м. Воронеж.

МІНІ ОКЕАНАРІУМ В ТОРГІВЕЛЬНОМУ ЦЕНТРІ


Не менш цікавим об’єктом для ТРЦ виступає і Міні-океанаріум, він відрізняється від стандартного океанаріума розмірами і безпосереднім розміщенням. Найбільш оптимальна зона розміщення для міні-океанаріума та, яка з фронтальної сторони буде мати суспільну зону, звернену в хол ТРЦ, з бічної сторони буде примикати  VIP-ресторан, відвідувачі якого зможуть милуватися підводними пейзажами або спостерігати водне шоу «русалок». З другого боку буде знаходитись зал океанаріума з тунелем в мега-акваріум, завдяки якому можна буде відчути себе гостем підводного царства, і великим панорамним склом для проведення підводних шоу за участі тварин.

Видове вікно Головний акваріум, тунель Вікна, ресторан
Вхідна зона Схема океанаріуму акваріумна група
Міні-зоопарк

Вхід в океанаріум за квитками, виручка від яких буде покривати витрати по утриманню експозиції і головного танка. З тильної сторони розташовується приміщення з системами життєзабезпечення. До даного комплексу також можна додати додаткові сервіси: сувенірний магазин, фото послуги, приватні занурення з аквалангом, екскурсійні програми, проведення свят і фуршетів в атмосфері підводного світу. Такий проект в сукупності з оточуючими його супутниками буде гарантовано комерційно успішним.

МЕГА-АКВАРІУМ В ТОРГІВЕЛЬНОМУ ЦЕНТРІ


Акваріум, МОЛ, Москва Мега-Акваріум, UFO, декорація  При будівництві торгівельно-розважального центра необхідно враховувати, куди і як будуть рухатись потоки споживачів. Враховуючи, що площа комплексу може являти собою пряму лінію, довжиною з півкілометра, вздовж якої розташовані магазини-бутіки. Необхідно дозволити споживачам самим обирати напрямок свого руху в ТРЦ: якщо у них немає часу, то вони повинні швидко і без проблем зробити покупки, якщо вільний час є, то їм повинно бути цікаво і захоплююче. Щоб прикрасити проведення часу покупця ми пропонуємо вашій увазі Акваріумну групу .

Від 3 і більше акваріумів різноманітних форм і розмірів (на Ваш смак і фантазію). Можна продумати вертикальні, горизонтальні, арочні акваріуми, щоб покупцям було цікаво підійматися і ходити по поверхам ТРЦ. Акваріуми можуть бути розташовані в різних зонах ТРЦ по поверху, щоб Мега-акваріум, тунель Багатогранний, мега-акваріум, ТРЦ покупець міг пересуватися по поверхам, роблячи покупки насолоджуючись «дивами» підводного світу, або акваріумна експозиція, яка може бути як платною (приносячи додатковий прибуток), так і безкоштовною, яка буде підштовхувати покупця к просуванню по ТРЦ. В наш час в сучасну концепцію дизайну ТРЦ активно впроваджується така деталь інтер’єру як Мега-акваріуми. Вони не тільки допомагають створити атмосферу спокою і затишку для відвідувачів, а і підкреслюють статус об’єкта. Безперечно, акваріум, не залежно від місця розташування, ТЦ, кафе, ресторан або офісні приміщення, підвищує імідж компанії,роблячи його оригінальним. Неможливо не звернути увагу на екзотичний предмет інтер’єру,яка викликає тільки захват. Світова практика показує, що розміщення подібних аквасистем привертає увагу людей, вносить родзинку в інтер’єр ТЦ, роблячи його особливим і ще більш цікавим. Відомий ТЦ Dubai Mall прославився багато в чому завдяки тому, що в ньому знаходиться самий великий акваріум в світі, який став візитною карткою Дубаі, відкрившись в листопаді 2008 року. В торговому центрі AB Baltic Mall Aquarium в Литві акваріум також є яскравим прикладом маркетингового ходу спрямованого на залучення покупців і створення свого неповторного респектабельного іміджу. Одним із останніх прикладів є мега-акваріум в Касабланці, який отримав назву "Aquadream" – головне визначне місце торгового центра Marocco Mall.

Акваріум, ТРКАкваріум, вхідна зона, ТРЦАкваріум, вхідна зона, ТРЦ

На просторах СНД віднедавно також спостерігається попит на встановлення мега-акваріумів в ТРЦ, готелях, в ресторанах. Подібні проекти вже реалізовувалися або знаходяться на стадії завершення: мега-акваріуми в ТРЦ місто Київ (ТРЦ «Ocean Plaza»), Харків (ТРЦ«Караван»), Москва (ТРЦ «Ріо»), Санкт-Петербург (ТРЦ «Планета Нептуна»), Вороніж (Сіті-парк «ГРАД»), Білгород, Актау.

Якщо у Вас виникло бажання втілити цікаві ідеї в реальність, якщо ви хочете зробити Ваш Торгівельно-Розважальний Центр родзинкою Вашого міста або регіону, то ми готові допомогти Вам в цьому! Більш детальну інформацію Ви можете отримати, зв’язавшись з нами! Дякуємо за Вашу увагу, сподіваємося на співпрацю з Вашою компанією!

Яндекс.Метрика

© 2017 ПЛАНЕТА НЕПТУНА . Всі права захищені.
Заборонено використання матеріалів сайту без згоди його авторів та зворотного посилання.

Калькулятор |  Отзывы |  Розроблено DigitHIVE